دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
دارالعلم

حوزه/ دومین اعتکاف علمی طلاب و فضلا در حرم مطهر رضوی با بهره گیری از حضور مراجع، علما و اساتید برجسته حوزه های علمیه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دومین اعتکاف علمی طلاب و فضلا در حرم مطهر رضوی با بهره گیری از حضور مراجع، علما و اساتید برجسته حوزه های علمیه در مشهد برگزار می شود.

مدرسه تابستانی دارالعلم به همت حوزه علمیه خراسان با همکاری آستان قدس رضوی در قالب ۵ مدرسه قرآن و حدیث، فقه و اصول، علوم عقلی، ادبیات و زبان شناسی و منطق و روانشناسی و همچنین با بهره مندی از حضور ارزشمند حضرت آیت الله العظمی سبحانی، از مراجع تقلید و ۶۰ نفر از علما و اساتید برجسته جهان تشیع در ایام تابستان ۱۴۰۳ برگزار می شود.

از جمله اولویت های برای پذیرش در مدرسه تابستانی دارالعلم می توان به «طلاب برادر و خواهر سطح ۴»، «مدرسین سطوح ۱ و۲»، «نخبگان و پژوهشگران مراکز و موسسات تخصصی» اشاره کرد.

شایان ذکر است، مهلت ثبت نام در این مدرسه تا ۲۰ تیرماه خواهد بود و علاقه مندان جهت ثبت نام در این مدرسه می توانند تا از طریق پیوند ثبت نام طلاب حوزه علمیه خراسان به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers اقدام نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره تلفن ۳۲۰۰۸۲۱۸ ، خواهران با شماره تلفن ۳۲۰۰۸۲۶۲ و یا شماره همراه ۰۹۳۸۸۳۶۲۷۲۵ و یا ادمین در پیامرسان ایتا به نشانی @montazerz ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha